23 Ağustos 2008 Cumartesi

bir kahve macerası..


Bundan yıllaaar yıllar evvel, akşamların birinde, yemeğin üstüne nescafe içmeye niyetlenmiştim.
Kahve suyunu ateşe koydum ama gözüm dolabı açınca kavanozdaki kakaoya takıldı...
"Hımm yeni bir şeyler neden dene miyim?!" Einstein'a bak sen... Neyse aldım kakaoyu, bi kaşık ondan, bi kaşık kahve, at biraz şeker.. Su kaynadı, oh mis gibi; az biraz süt.. kakao parçacıkları tam çözülmedi tabii kahve gibi, olsun ama havalı oldu.;) peki, ilk yudumdan sonra ne oldu? "allah seni naapsın be! ıyyk rezil olmuş kahvenin tadı kalmamış. zıkkımın pekini iç emi!" diye diye zorla içirttim o kahveyi o akşam kendime.. Bilmem belki de ben beceriksizdim ve oranları tutturamadım ama yıllar sonra nescafe çukulatıyı kahveye empoze edip, 3'ü birarada'sını yaptı. ve ben bu satırları sizlerle paylaşırken, yıllar önce bir akşam aklıma esen fikrimin benim mutfağımdan çıkıp, yaban ellerde üretilip, sonra gene benim bardağıma nasıl geldiğini düşünüyorum...

Hiç yorum yok: